Piedāvājam praktiskas tiešsaistes maksas mācības: Konfliktu risināšana un pārrunu vadība organizācijā- teorētisks un praktisks pamats, lai konflikti kļūtu par attīstības resursu, nevis šķērsli.
Konflikti ir neizbēgama ikvienas organizācijas sastāvdaļa, kur tie var ietekmēt lēmumu pieņemšanu, komandas sadarbību un pakalpojumu kvalitāti.
Mācības piedāvā praktisku un teorētisku pamatu konfliktu izpratnei, analizējot to rašanās iemeslus, eskalācijas posmus un dažādus risināšanas stilus.
Dalībnieki iepazīs konfliktu dinamiku, personības un kultūras ietekmi uz saskarsmi, kā arī mācīsies atpazīt pamatvajadzības un intereses, kas slēpjas aiz katras nostājas.
Galvenās tēmas:
- Konflikta jēdziens, rašanās cēloņi un risināšanas stratēģijas.
- Eskalācijas posmi, uztveres loma un intervences metodes.
- Emocionālās inteliģences un komunikācijas kļūdu pārvaldība.
- Asertīva komunikācija, aktīvā klausīšanās un pārrunu vadība.
Īpaša uzmanība mācību laikā tiek pievērsta emocionālajai inteliģencei un komunikācijas kvalitātei. Dalībnieki praktiski apgūst, kā pārvaldīt emocijas, īpaši dusmas, kā atpazīt tipiskās domāšanas un saziņas kļūdas, kas pastiprina spriedzi, un kā izvairīties no aizsardzības mehānismiem, kas bloķē risinājumu. Tiek trenēta spēja izmantot asertīvu komunikāciju – skaidri un cieņpilni paust savas vajadzības un robežas, vienlaikus saglabājot empātiju un atvērtību sadarbībai.
Mācību maksa: 59.00 eur (+PVN 21% pakalpojuma saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes)
Pasniedzēja: Agnese Orupe