Aicinām 28. augustā no plkst. 13.00 līdz 16.30 uz pieredzes apmaiņas pēcpusdienu, kurā iesaistītās institūcijas dalīsies savā pieredzē, ieviešot jauno valsts mēroga pakalpojumu – e-rēķinu. Sarunās pievērsīsimies gan tehniskajiem risinājumiem un sadarbības pieredzei, gan arī projekta vadības un komunikācijas aspektiem. Dalībniekus sagaida praktiski pieredzes stāsti, gūtās mācības un secinājumi, kā arī ieskats nākotnes plānos, kas turpina virzīt e-rēķinu attīstību.
- Irina Dudareva, Valsts digitālās attīstības aģentūras Koplietošanas risinājumu departamenta Integrācijas nodaļas produkta portfeļa vadītāja;
- Jānis Bergmanis, Valsts kases Attīstības un projektu vadības departamenta direktors;
- Kristaps Jansons, Rīgas domes Grāmatvedības metodoloģijas nodaļas eksperts, nodaļas vadītāja vietnieks;
- Kristīna Muciņa, Rīgas domes Digitālo risinājumu pārvaldības nodaļas vadītāja vietniece attīstības jautājumos.
Norises kārtība
12.30 – 13.00 Reģistrācija
13.00 – 14.00 Ievads. VDAA stāsts par e-rēķinu ieviešanas procesu – organiztoriskie, tehniskie, sadarbības un projekta vadības aspekti
14.00 – 14.30 Valsts kases loma un pieredze e-rēķinu ieviešanas procesā
14.30 – 14.50 Pauze
14.50 – 15:20 Rīgas domes pieredze: e-rēķini no lietotāja skatu punkta
15.20 – 16.00 Nākotnes plāni. Diskusija, jautājumi un atbildes
16.00 – 16.30 Noslēgums un tīklošanās