Datums 28. augusts, 2025
Laiks13.00–16.00
Vieta Raiņa bulvāris 4

Pieteikties pasākumam līdz
26.08.2025.
plkst. 12.00

Pieredzes apmaiņas pēcpusdiena par e-rēķinu ieviešanu

Aicinām 28. augustā no plkst. 13.00 līdz 16.30 uz pieredzes apmaiņas pēcpusdienu, kurā iesaistītās institūcijas dalīsies savā pieredzē, ieviešot jauno valsts mēroga pakalpojumu – e-rēķinu. Sarunās pievērsīsimies gan tehniskajiem risinājumiem un sadarbības pieredzei, gan arī projekta vadības un komunikācijas aspektiem. Dalībniekus sagaida praktiski pieredzes stāsti, gūtās mācības un secinājumi, kā arī ieskats nākotnes plānos, kas turpina virzīt e-rēķinu attīstību.

  • Irina Dudareva, Valsts digitālās attīstības aģentūras Koplietošanas risinājumu departamenta Integrācijas nodaļas produkta portfeļa vadītāja;
  • Jānis Bergmanis, Valsts kases Attīstības un projektu vadības departamenta direktors;
  • Kristaps Jansons, Rīgas domes Grāmatvedības metodoloģijas nodaļas eksperts, nodaļas vadītāja vietnieks;
  • Kristīna Muciņa, Rīgas domes Digitālo risinājumu pārvaldības nodaļas vadītāja vietniece attīstības jautājumos.

Norises kārtība

12.30 – 13.00 Reģistrācija

13.00 – 14.00 Ievads. VDAA stāsts par e-rēķinu ieviešanas procesu – organiztoriskie, tehniskie, sadarbības un projekta vadības aspekti

14.00 – 14.30 Valsts kases loma un pieredze e-rēķinu ieviešanas procesā

14.30 – 14.50 Pauze

14.50 – 15:20 Rīgas domes pieredze: e-rēķini no lietotāja skatu punkta

15.20 – 16.00 Nākotnes plāni. Diskusija, jautājumi un atbildes

16.00 – 16.30 Noslēgums un tīklošanās

*Projekta mērķauditorija ir valsts tiešās pārvaldes un neatkarīgās iestādes, kā arī pašvaldību administrācijas, iestādes un aģentūras. 


ES-NAP-logo

Pasākums organizēts un finansēts ES Atveseļošanas fonda projektu Nr.2.3.2.2.i.0/1/23/I/VARAM/001 "Publiskās pārvaldes digitālā akadēmija" ietvaros.

Saistītas tēmas